Daar zijn we weer - Reisverslag uit Coevorden, Nederland van Marjon Numan - WaarBenJij.nu Daar zijn we weer - Reisverslag uit Coevorden, Nederland van Marjon Numan - WaarBenJij.nu

Daar zijn we weer

Door: Hans Numan

Blijf op de hoogte en volg Marjon

27 Mei 2015 | Nederland, Coevorden

Op maandag 25 mei gingen we op weg van Coevorden via het kanaal Almelo-de Haanrik.
Onderweg werden we gebeld door Wouter, die gebeld was door de huisarts. De mededeling was dat Marjon er uit was gevallen bij het bevolkingsonderzoek naar borstkanker. De volgende dag , dinsdag 26 mei, gingen wij naar huis met de trein. Onze zoon Wouter, zich voorbereidend op een nieuwe baan bij Philips in Best, had zolang zijn intrek genomen in ons huis met zijn vriendin Mirjam. Op woensdag 27 mei, meldden wij ons vroeg in de ochtend bij het ziekenhuis in den Bosch. Na een hele morgen onderzoek was de conclusie dat de gevreesde onduidelijkheid op de foto een interpretatiefout was, en dat er niets aan de hand was. Om 1 uur namen we de trein terug naar Coevorden. Daar aangekomen trakteerden wij Lya en Louwrens op een etentje in cafe/restaurant Marktzicht. Onder toeziend oog van (het borstbeeld van ) generaal van Heutz, waarvan ook de meeste inwoners van Coevorden vinden dat hij geen gemakkelijke man was. Misschien mede daarom was het eten voortreffelijk bereid in een vriendelijke en eenvoudige ambiance.

• 02 Juni 2015 - 13:43

Martha Benedict:

Wat een schrik zal dat geweest zijn. Gelukkig een goede afloop, dus genieten maar weer van deze lange trip. Fijn dat wij op deze manier getuigen kunnen zijn.

• 02 Juni 2015 - 18:55

Jo En Ilse:

Effe schrikken zeg. Behalve de angst voor een gevreesde kwaal ook nog een nerveus en
    omslachtig gereis dat waarschijnlijk een aardige duit heeft gekost. Hadden ze deze "interpretatiefout" niet zonder jouw aanwezigheid kunnen vaststellen?

In ieder geval wensen wij jullie van nu af aan GOEDE VAART.