Een gekke hond - Reisverslag uit Priepert, Duitsland van Marjon Numan - WaarBenJij.nu Een gekke hond - Reisverslag uit Priepert, Duitsland van Marjon Numan - WaarBenJij.nu

Een gekke hond

Door: Hans Numan

Blijf op de hoogte en volg Marjon

11 Juli 2015 | Duitsland, Priepert

Wij hebben 3 maand geleden een hond uit het asiel gehaald als opvolger van Sjakie. We hebben hem Toontje gedoopt. We vonden het een moeilijke hond, maar we hoopten door veel geduld er weer wat van te maken. Dat is uiteindelijk mislukt. De hond ontwikkelde een soort strijd om het leiderschap van de roedel en beet eerst mij een maand geleden en nu, twee dagen geleden, Marjon. Dat was vrij ernstig en Marjon moest gisteren opgenomen worden in het ziekenhuis van Neustrelitz. Daar is zij geopereerd aan de hand i.v.m. ernstige bacteriële ontstekingen met verdenking op Gangreen en bloedvergiftiging.
De operatie is gelukt. Ze hang nu aan een infuus met antibiotica. Hopelijke kan ze morgen naar huis.

• 11 Juli 2015 - 23:40

Gerard:

Dit zat er natuurlijk aan te komen gezien de staat van de hond hoe jullie hem hebben genomen ik snap niet dat deze door een asiel aan mensen worden aangeboden ik moet er niet aan denken dat hij bij jullie kleinkind zou zijn.ik neem aan dat jullie de nodige maatregelen nemen.Marjon sterkte en beterschap

• 12 Juli 2015 - 09:51

Joep:

Beste Marjon en Hans,

Ik schrik hier wel van.
    Heel veel sterkte en voorspoedige beterschap.

Groeten,
    Joep

• 13 Juli 2015 - 15:18

Ilse Dams:

We zijn enorm geschrokken! Hoe krijg je dat beestje zo snel mogelijk in het asiel?
    Per post opsturen?
    Als Marjon er maar goed vanaf komt en je haar lekker kunt verwennen Hans als ze weer aan boord is.
    Liefs Jo en Ilse