Chateau de port blablabla - Reisverslag uit Draveil, Frankrijk van Marjon Numan - WaarBenJij.nu Chateau de port blablabla - Reisverslag uit Draveil, Frankrijk van Marjon Numan - WaarBenJij.nu

Chateau de port blablabla

Door: Hans Numan

Blijf op de hoogte en volg Marjon

17 Juni 2018 | Frankrijk, Draveil

Vandaag rustdag. Kunnen we ons weer eens flink inspannen. Nadat de was was gedaan daan, fietsen we naar een kasteel in de buurt. Je verondersteld een landelijke omgeving maar in plaats daarvan fiets je continue door de banlieu van Parijs. Het meest opvallende van het Parijs van 2018 is dat 90% van de mensen hier van Afrikaanse afkomst is, voornamelijk zwart. Als we het kasteel bereiken blijkt dat een retraite huis te zijn voor kunstenaars. Wij gaan ook even zitten. Alle kunstenaars zijn blank. Ad Aarts vindt dat mijn schilderwerk lijkt op dat van Marie Laurencin. De vleierij. Ik wou dat het waar was. Over Marie Laurencin wordt gezegd : Hoewel ze gerekend wordt tot het kubisme en de school rond Picasso, liet ze geen enkele van deze kunsttheoriën toe in haar werk. Kijk, dat heb ik weer wel gemeen met haar.

• 18 Juni 2018 - 11:16

Ton:

Gents qui vivent comme dieu en France,

Nous avons quitté la France et sommes de retour aux Pays-Bas. Nous pouvons parler seulement francais encore, comme vous je pense
    Pour vous controler c,est tres interessant de suivre avec Google Eatrth Pro en detail ou vous etes maintenant:Draveil sur Seine, port de 'l'Etang Laveyssierel, ponton A,B ou C, 48-41-24-97 N et 2-23-26-84 E. Tres joli.
    Saluts, aussi a notre petit ami Joepie.

Verslag uit: Frankrijk, Draveil

Marjon

Hans en Marjon Numan zijn per 1 october beide met pensioen en gaan de winter doorbrengen in Port st Louis du Rhone. Tijd voor het inrichten van een reisverslag. Het boek start op zaterdag 27 september 2012

Actief sinds 29 Sept. 2012