Einde reis - Reisverslag uit Kerkdriel, Nederland van Marjon Numan - WaarBenJij.nu Einde reis - Reisverslag uit Kerkdriel, Nederland van Marjon Numan - WaarBenJij.nu

Einde reis

Door: Hans Numan

Blijf op de hoogte en volg Marjon

10 Juli 2019 | Nederland, Kerkdriel

Lange dag vandaag. Om vijf uur opgestaan. Kijken of ik Kerkdriel kan halen. Onderweg kom ik de voormalige kerncentrale Kalkar tegen. Door Hennie vd Most omgebouwd tot pretpark. Brengt mij tot de eindconclusie van deze reis. Van de tien boten die ik tegen kom op de Rijn zijn er vier geladen met kolen en drie met olie. De resultaten zijn er dan ook naar. Zuid-Frankrijk zal haar positie als vakantieland verliezen en Spanje zal verder afbranden zoals California. Gelukkig hebben wij dan nog Ponypark Slagharen. Vroeger dacht ik dat ik deze ellende niet meer zou meemaken. Nu weet ik van wel. Voor mensen die er nog iets aan willen doen weet ik een onmisbaar instrument: de rekenmachine. Reken eerst uit wat we nu gebruiken. Vervolgens wat de diverse oplossingen bieden. Gooi alles weg dat te weinig oplevert. Simpel toch?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjon

Hans en Marjon Numan zijn per 1 october beide met pensioen en gaan de winter doorbrengen in Port st Louis du Rhone. Tijd voor het inrichten van een reisverslag. Het boek start op zaterdag 27 september 2012

Actief sinds 29 Sept. 2012
Verslag gelezen: 968
Totaal aantal bezoekers 67942

Voorgaande reizen:

02 Mei 2020 - 20 September 2020

Ronde van Friesland

01 Mei 2019 - 30 Juli 2019

Van de Mediterranée naar de Main.

21 Mei 2018 - 21 Mei 2018

Middellandse zee 2018

30 April 2017 - 30 September 2017

WeerHetDriehoekjeMaasMoezelRijn

05 Juli 2016 - 31 Augustus 2016

DriehoekjeMaasMoezelRijn

20 Mei 2015 - 30 September 2015

Berlijn

05 Oktober 2012 - 10 Mei 2013

Overwinteren in Port St Louis du Rhone

Landen bezocht: