Einde reis - Reisverslag uit Kerkdriel, Nederland van Marjon Numan - WaarBenJij.nu Einde reis - Reisverslag uit Kerkdriel, Nederland van Marjon Numan - WaarBenJij.nu

Einde reis

Door: Hans Numan

Blijf op de hoogte en volg Marjon

10 Juli 2019 | Nederland, Kerkdriel

Lange dag vandaag. Om vijf uur opgestaan. Kijken of ik Kerkdriel kan halen. Onderweg kom ik de voormalige kerncentrale Kalkar tegen. Door Hennie vd Most omgebouwd tot pretpark. Brengt mij tot de eindconclusie van deze reis. Van de tien boten die ik tegen kom op de Rijn zijn er vier geladen met kolen en drie met olie. De resultaten zijn er dan ook naar. Zuid-Frankrijk zal haar positie als vakantieland verliezen en Spanje zal verder afbranden zoals California. Gelukkig hebben wij dan nog Ponypark Slagharen. Vroeger dacht ik dat ik deze ellende niet meer zou meemaken. Nu weet ik van wel. Voor mensen die er nog iets aan willen doen weet ik een onmisbaar instrument: de rekenmachine. Reken eerst uit wat we nu gebruiken. Vervolgens wat de diverse oplossingen bieden. Gooi alles weg dat te weinig oplevert. Simpel toch?

Marjon

Hans en Marjon Numan zijn per 1 october beide met pensioen en gaan de winter doorbrengen in Port st Louis du Rhone. Tijd voor het inrichten van een reisverslag. Het boek start op zaterdag 27 september 2012

Actief sinds 29 Sept. 2012