Getrouwd - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Marjon Numan - WaarBenJij.nu Getrouwd - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Marjon Numan - WaarBenJij.nu

Getrouwd

Door: Hans Numan

Blijf op de hoogte en volg Marjon

07 Mei 2020 | Nederland, Zwolle

Vandaag was het vijfenveertig jaar geleden dat Marjon en Ik zijn getrouwd in Venray, in de kapel van het klooster Jeruzalem. Nog steeds trekt aan mijn geestesoog voorbij de scène waarin Marjon plotseling opstijgt van haar knielbankje om te verdwijnen in een ruimte links van het altaar. Ik dacht, ik ga ook maar eens kijken en stond op en volgde haar. Dat was helemaal mis. Marjon stond daar voor het Maria altaar om haar maagdelijkheid te offeren aan de heilige maagd Maria. Ik had daar niet moeten zijn. Van mij werd dat niet gevraagd. Blijkbaar was dat voor mannen minder interessant. Ik was geschokt door het discriminatoire karakter van de ceremonie. Nog veel meer dan dat hier een voorstelling van zaken gegeven werd, waar zelfs de dienstdoende pastoor zo zijn eigen gedachten over had. Toe maar. iedereen moest gnuiven om mijn escapades bij het Maria altaar.

• 08 Mei 2020 - 01:36

Lya :

Van harte proficiat allebei!!!

Marjon

Hans en Marjon Numan zijn per 1 october beide met pensioen en gaan de winter doorbrengen in Port st Louis du Rhone. Tijd voor het inrichten van een reisverslag. Het boek start op zaterdag 27 september 2012

Actief sinds 29 Sept. 2012