Verkleedpartij - Reisverslag uit Viviers, Frankrijk van Marjon Numan - WaarBenJij.nu Verkleedpartij - Reisverslag uit Viviers, Frankrijk van Marjon Numan - WaarBenJij.nu

Verkleedpartij

Door: Hans Numan

Blijf op de hoogte en volg Marjon

18 Mei 2019 | Frankrijk, Viviers

Twee dagen per jaar is er feest in Viviers, waarbij de inwoners zich verkleden alsof ze in de Renaissance leven. Iedereen doet verschrikkelijk zijn best. De kleren zijn prachtig en gevarieerd. Er is muziek en dans, maar daarbij zijn de burgers van het stadje behoorlijk overvraagd. Geeft niet. Het is gezellig. Ook de haven loopt behoorlijk vol. Maar liefst vier cruise schepen van het formaat Rode-Kruis boten ( 100 meter lang ) barstens vol bejaarden ( dat zijn wij zelf natuurlijk niet!). Verder twee Nederlandse jachten, drie Duitse en één Franse, omdat die de motor kapot heeft. De havenmeesteres is in haar nopjes. Morgen gaan we verder.

• 19 Mei 2019 - 08:18

Gerard En Sophia Verraes:

Beste Hans en Marjon de reis is voor jullie weer begonnen is het een terugreis Kerkdriel .
    Ik heb begrepen in het Franse nog flink aan de boot geklust het weer zal bij jullie wel goed zijn hier is het nog behoorlijk wisselvallig .Ik heb de boot ook klaar voor de tocht nieuw expansievat en nieuwe tv atenne ja dat hoort erbij zal altijd wel wat zijn groetjes en een goede vaart .

Marjon

Hans en Marjon Numan zijn per 1 october beide met pensioen en gaan de winter doorbrengen in Port st Louis du Rhone. Tijd voor het inrichten van een reisverslag. Het boek start op zaterdag 27 september 2012

Actief sinds 29 Sept. 2012